نوشته شده توسط : تینا

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی هتلی 5 ستاره است که دارای ۲ کیلومتر ساحل خصوصی است و همچنین یکی از مشخصات بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس هستند و رستوران های آن دارای انواع غذاها از سراسر جهان میباشد که همه ی گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. تور دبی آبان 94 هتل القصر دبی امکاناتی دارد که قابل چشم پوشی نیست که عبارتند از استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز دارد . همچنین دارای پارک آبی می باشد.  قابل ذکر است که کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند که زبان های روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی جز آنها می باشد  و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین شما می توانید فعالیت های ورزشی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید که می توان به   تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره کرد.

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی میکند و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد ار ویژگی بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس می باشد . این هتل برای تور دبی تعطیلات پاییز 94 دارای اتاق های راحتی می باشد که می تواند سلیقه هر گردشگر تور دبی باشد . از امکانات قابل توجه هتل ابن بتوته گیت دبی می توان به  زمین گلف ، فروشگاه های متعدد ، صرافی و امکانات رفاهی مثل ماساژ ، استخر سرباز برای تمام فصول ، ایوان مخصوص حمام آفتاب اشاره کرد . قابل ذکر است که این هتل خدماتی  نگهداری از کودکان ارائه می کند که برای مسافران تور دبی پاییز 94  که با کودک خو سفر میکنند دارای اهمیت است . 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های پنج ستاره دبی , هتل مجلل دبی , هتل های شیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

شهر اينترنت دبی

 شهر اينترنت دبی که با هدف تنوع دادن به درآمدهای كشور امارات به به منظور منحصر به فرد شدن شهر دبی احداث شده است که با ساخت پل ارتباطی اينترنتی میان كشورهای آسيايی و نیز جذب کردن كارشناسان و سرمايه‌گذارانی كه قصد تجارت و  دركشورهای منطقه خليج فارس را دارند تاسيس گردید . برای افزایش اطلاعات مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توان خصوصیات این مجموعه‌ را شرح داد که از این قرار است ، شهر اينترنت دبی با وجود بيش از 195 دفتر شركت جهانی كه از گزینه های مهم آن می توان به  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و چندین شركت ديگر اشاره کرد .گردشگران تور دبی آذر 94 بدانید که این مجموعه از لحاظ ساختمانی در 4 ساختمان با بيشتر از 3900 آپارتمان مسكونی در مناطق ساحلی جميرا و نزدیک به منطقه‌ آزاد تجاری جبل علي شهر دبی که هزینه ای برآورد با  690 ميليون دلار احداث گردیده است . 

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور دبی آبان 94 می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی پاییز 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی آذر 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی , مناطق دیدنی دبی , جاهای دیدنی دبی , دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین  برای مسافران تور دبی لحظه آخری می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی آبان 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا روتانا دبی , هتل های معروف دبی , لیست هتل های دبی , معرفی هتل در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

گالری های هنری معروف در دبی

 

در دبی گالری های مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارد. یکی از این گالری ها، گالری XVA دبی می باشد که يکی از جذاب‌ترين‌ و زیبا ترین گالری ها در دبی است و در مرکز مسير Bastakiya واقع شده است. اين محل که در اصل در ابتدا خانه ای دارای بادگير بوده است، اکنون به طور کامل بازسازی شده و به دليل معماری سنتی و نمايش هنر محلی و بين‌المللی يا صرف حضور در حياط آرام و سايه‌دار ارزش بازديد را در تور دبی دارد.این گالری تمرکز خود را بیشتر روی آثار نقاشی متمرکز کرده و ميزبان نمايشگاه‌های زیادی در طول سال می باشد. همچنین اين گالری از سپتامبر تا ژوئن ميزبان نمايش فيلم به صورت رايگان در عصر روزهای چهارشنبه پذیرای گردشگران تور دبی آبان 94 است. 

 

 

بزرگ‌‌ترين گالری دبی گالری هنر total دبی است که دو طبقه در منطقه القوز دبی واقع شده است.در تور دبی حتما از این گالری دیدن کنید. اين گالری معمولا آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها را نمایش می دهد.در این گالری بالغ بر 300 نقاشی در نمايشگاه دائم و نمايش‌های هميشگی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل موجود است.يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين مکان برای مسافران تور دبی حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن می باشد که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه می گردد.

 

 

گالری هنری سبز در دبی در يک ويلاي يک طبقه زيبا در فاصله‌ي کمي از جاده ساحلي پشت باغ وحش جمیرا دبی واقع شده است.این گالری هنر اصيل، نسخه‌هاي با ويرايش و کار صنايع‌ دستي از همه جاي جهان و همچنین ميراث سنتي، فرهنگ و محيط جهان عرب و مردمانش را برای گردشگران تور دبی به نمايش مي‌گذارد. اين يک گالري هنری زيبا با ديوارهاي بزرگ ظريف سفيد و زمين بزرگ می باشد و اگر شما علاقمند به مقداري صلح و آرامش و کمي فرهنگ باشيد حتما از این گالری در تور دبی دیدن می کنید. در این گالری نمايش‌‌هاي فصلي از اکتبر تا مي برگزار مي‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: گالری های هنری معروف در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

از دیگر هتل های 4 ستاره دبی که نوساز است و در فاصله 5 دقیقه ای با متروی الرقه قرار دارد، هتل بلوبای بلک استون دبی است . این هتل در قسمت تجاری دبی قرار گرفته است که دارای طراحی ویژه ای است و یکی از زیباترین هتل ها در تور دبی محسوب می شود. هتل بلک استون دبی 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد، به همین خاطر اگر در تورهای نمایشگاهی دبی شرکت می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای اقامت خود در تور دبی انتخاب کنید.

امکانات این هتل برای مسافران تور دبی پاییز 94 شامل :

اتاق های هتل بلک استون با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی، تلویزیون صفحه مسطح وماهواره ،یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا , پارکینگ رایگان هتل برای مسافران , مرکز تناسب اندام و....

 

 

هتل وینچستر دبی دو شعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در اپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتلی، امکاناتی نظیر اشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری است. میهمانان عزیز تور دبی، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل میتوانند دمی را به آرامش سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل با 112 اتاق برای توریستهای تور دبی آذر 94 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

هتل سیتی سیزن دبی در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری 5 دقیقه فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از خاطره و راحتی می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

 

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید در تور دبی  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان در تور دبی استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال برای مسافران تور دبی نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را برای گردشگران تور دبی زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور لحظه آخری دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

آکواریوم برج العرب دبی از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل در تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .در تور دبی پاییز 94 حتما از این مکان دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در تور دبی در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل برای مسافران تور دبی 94 می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لمریدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل 5 ستاره جمیرا بیچ از هتل های لوکس دبی است که ساحل اختصاصی، 16 رستوران و 5 استخر دارد و مسافران تور دبی 94می توانند در این هتل از دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی لذت ببرند. این هتل 598 اتاق دارد که با پنجره های بزرگ خود چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. در رستوران های  این هتل انواع متنوعی از غذاهای لبنانی، ایتالیایی و آرژانتینی و ... سرو می شود و بیشتر این رستوران ها نیز منوی مخصوص کودکان دارند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی است و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 20 کیلومتری هتل است.

امکانات : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دوچرخه، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

 اتاق هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

رستوران هتل جمیرا بیچ دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا بیچ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان الخوری دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره الخوری که قبلا به نام کرال الخوری شناخته شده بود در منطقه البرشا دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل 144 آپارتمان دارد که سوییت های بزرگ و مجلل آن اقامت راحتی را برای مسافران تور دبی 94به ارمغان می آورد. همه سوییت ها حمام و آشپزخانه ای مدرن دارند. فاصله هتل تا مال امارات 10 دقیقه پیاده روی است و همچنین با دقایقی رانندگی می توان به شهر اینترنت، شهر رسانه و دهکده دانش رسید.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان الخوری دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق های خانوادگی، آسانسور.

 

 

 

هتل آپارتمان الخوری دبی

اتاق هتل آپارتمان الخوری دبی

رستوران هتل آپارتمان الخوری دبی

صبحانه هتل آپارتمان الخوری دبی

استخر هتل آپارتمان الخوری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان الخوری دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران کاسپین دبی

رستوران ایرانی کاسپین در منطقه بردبی قرار دارد و در آن انواع غذاها و کباب های خوشمزه ایرانی با قیمت مناسب سرو می شود. محیط گرم و صمیمی این رستوران و طعم غذاهای دلچسب آن لحظات خوشی را برای مسافران تور دبی 94به ارمغان می آورد.

آدرس: بردبی – خیابان منخول – روله – مقابل مسجد ابراهیم خلیل تلفن : 3559998

 


رستوران کاسپین دبی

رستوران کاسپین دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کاسپین دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست ها به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تور دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری دبی می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 5 ستاره فیرمونت هتلی جادویی ، زیبا ومجلل در ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر، در خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Street) روبه‌روی مرکز تجارت جهانی (Word Trade Center) قرار گرفته است.هتل فیر مونت با طراحی منحصر بفرد مثلثی شکل بیرونی و لابی زیبا و رویایی و محوطه باغ بهشتی فایر مونت یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5 ستاره دبی در تور دبی پاییز 94محسوب می شود.این هتل در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ مجدداً بازسازی شده است.ساختمان آن مدرن و شیک است و با ۳۹۴ اتاق تسهیلاتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و آسانسور را برای مهمانانتور دبی فراهم کرده است. رستوران‌های هتل با بهره‏ گیری از بهترین آشپزهای دنیا، غذاهای متنوعی ارائه می‏دهند. سالن‌های کنفرانس تجهیزات مدرن فنی دارد و اینترنت بی‏سیم نیز در آن‌ها مهیّاست. خدمات سرو غذا در اتاق نیز در اختیار مهمانان تور دبیقرار می گیرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.یقین داشته باشید کودکانتان در تور دبی پاییز 94 از این مرکز تفریحی بسیار لذت می برند.

 

 

سیاره سحرآمیز دبی یک شهر بازی معروف در مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری تور دبی میباشد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها است. این مجموعه تفریحی دبی دارای امکاناتی همچون چرخ و فلک، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون می باشد. هزینه بلیط هر بازی 2 درهم است ولی کودکان در تور دبی مهر 94 با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کودکان در دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که می توان بر روی آب آن شناور ماند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی را درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

قلعه الفهیدی‌ دبی

 از قدیمی ترین سازهای دبی قلعه الفهیدی‌ دبی می باشد که در سال 1800 بنا شده است.در گذشته از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده می شد . دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل ساخته شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برج های‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از این قلعه دیدن فرمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زایدقرار داردو یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و می توان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل هایی بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد . از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در ساخته شده  است تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خودمشغول شوند . این معبد تنها معبد هندو  در دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است. مسافران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد